Effortless English




5000 تومان

این مبلغ با هزینه ی پست پیشتاز در نظر گرفته شده

(8 گیگ)


2DVD
 

امروز قصد معرفی مجموعه عظیمی را با عنوان Effortless English داریم که پیشرفته ترین مجموعه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه توسط آقای A.J. Hoge که مبتکر سیستم آموزش انگلیسی آسان می باشد تهیه شده و شامل 6 سطح مختلف است. آموزش زبان انگلیسی در این مجموعه با استفاده از کتاب های الکترونیکی و فایل های صوتی انجام میشود که شرکت سازنده ی آن ضمانت کرده اگر زبان آموزان 6 ماه یا کمتر پیوسته از این مجموعه استفاده کنند، %100 خواهند توانست سریع و اتوماتیک وار صحبت کنند زیرا در این مجموعه از تکنیک های ویژه ای جهت افزایش سرعت درک و مکالمه استفاده شده است. نکته ی قابل توجه در رابطه با این مجموعه آموزشی در مقایسه با سایر مجموعه های آموزش زبان، نزدیک بودن آموزش ها به زبان گفتاری عمومی(عامیانه) است در واقع این مجموعه زبان انگلیسی را به زبان آموزان به صورت رسمی و اداری آموزش نمی دهد بلکه طریقه ی مکالمه به صورت یک شهروند انگلیسی زبان را به آنها یاد می دهد. کتاب های  الکترونیکی موجود در این پک با صورت PDF و WORD بوده و فایل های صوتی وتصویری آن با بهترین  کیفیت فرمت MP3 ,MP4 می باشد. همچنین 6 سطح این مجموعه شامل:

learn The 7 Rules For Excellent English, Flow English (Intermediate Level Lessons), Success Business Lessons, New method learning English, Power English Now, Real English Conversation Packو همچنین روشهاوتکنیک هایی رو در قالب فایل های تصویری بیان می کند که برای تبدیل به یک سخنران خوب شدن می باشد.

این مجموعه کاملا به یادگیری زبان عامیانه انگلیسی با لهجه آمریکایی(لهجه مورد استفاده در بیشتر فیلم ها)

میپردازد و شما پس از خواندن مطالب آن شگفت زده خواهید شد و خواهید فهمید که زبان چقدر ساده است و فقط باید روش تدریس درست باشد.

با استفاده از این مجموعه زبان آموزان می توانند انگلیسی را بسیار روان صحبت کنند.

این مجموعه در سایر فروشگاه ها با قیمت بالا عرضه میشود(مقایسه کنید) که  ما برای کم کردن هزینه های خریداران این مجموعه بی نظیر را در 2 دی وی دی و با قیمت زیر عرضه میکند.

این محصول راهکارهای متفاوتی برای کسانی که سال ها کار می کنند و به آموزشگاه می روند اما نمی توانندحرف بزنند و درگفتارزبان انگلیسی مشکل دارندمعرفی می کند!


فروش ویژه

این محصول تنها با 5000 تومان به فروش می رسد!

این مبلغ با هزینه ی پست پیشتاز در نظر گرفته شده

سعید محلوجیان

s.mahloojian@gmail.com

توجه
 
لطفا قبل از واریز با شماره  09372147970 تماس بگیرید!

سپهرصادرات:0326685276009

شماره کارت:6037691112393616

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد